• Marsa Pihlaja

ROHKEUTTA PELIIN!


OLISIPA HAUSKAA, jos joskus puhuttaisiin asioista niiden oikeilla nimillä – niinkuin tässä otsikossa esimerkiksi. Noh, mutta siihen tarvitaan rohkeutta ja huumorintajua. Tässä mainoksessa on niitä molempia. Osuvaa ja osittain paikkansa pitävää.

Mainonnasta on tullut liian totista ja riskitöntä. Hillittömän hupaisat, ajatuksella tehdyt mainokset ovat harvinaisuuksia tätä nykyä meillä. Ei oikein uskalleta; ajatellaan, että kun se mainostila niin kallistakin... ja mitähän kohderyhmkin siitä sitten ajattelisi... ja onko se oikein 'poliittisesti korrektiakaan' janiinedelleen.

SEURAAVAAKAAN MAINOSTA tuskin kukaan arvaisi Suomessa laittaa julkisuuteen, vai mitä? Jos vaikka natsikortin vilautukseksi luullaan... Mutta kaikessa yksikertaisuudessaan hattujahan tässä ollaan kaupan ja periaatteena 'niin paljon kuin tarpeelllista, niin vähän kuin mahdollista' – ja toimii!

VOLKKARIN MAINONTA on vuosia poikennut muista edukseen: on ajatusta, oivallusta ja johdonmukaisuutta. Ei kehuskella ominaisuuksilla niinkään, vaan ihan muulla. Esimerkiksi tässä. Aivan mainio!

JA VIELÄ YKSI hervoton Daihatsu-pakettiautomainos. Kuka uskaltaisi – toivottavasti edes joku?

Huumoria, rohkeutta ja hauskuutta peliin! Eikö.

44 katselukertaa

© Annexus Oy 2020